Haluatko etäseurannan taloyhtiöönne? Jätä tietosi, niin otamme yhteyttä:

Kutsu Fiksuvesi-asiantuntija hallituksen kokoukseen×

Ruusuja ja risuja Fiksuvedelle – asiakaspalautekyselyn tulokset ja kehitystyö

Haluamme kiittää antamastanne arvokkaasta asiakaspalautteesta. Kumppanimme Taloustutkimus haastatteli yhteensä 202 asiakasta kesäkuussa ja pyysimme heiltä palautetta siitä, missä olemme onnistuneet ja missä meidän pitäisi kehittää palveluamme ja toimintaamme.

Haluamme nostaa muutamia kohokohtia asiakaspalautteesta liittyen Fiksuvesi-palvelun käyttöön ja hyötyihin:
– Lähes 90% asiakkaista on sitä mieltä, että Fiksuvesi-palvelun avulla voi reagoida vesivuotoihin
– Yli 75% asiakkaista on sitä mieltä, että Fiksuvesi-palvelun kuukausiraportoinnin avulla voi seurata vedenkulutusta ja jakaa informaatiota muille
– Yli 70% asiakkaista on sitä mieltä, että Fiksuvesi-palvelu mahdollistaa heille reaaliaikaisen vedenkulutuksen seurannan

Saimme myös palautetta henkilöstöömme liittyen:
– Yli 70% asiakkaista on sitä mieltä, että Fiksuveden henkilöstö on ammattitaitoista
– Yli 75% asiakkaista on sitä mieltä, että Fiksuveden henkilöstö on palvelualtista

Asiakkaidemme kokonaistyytyväisyys Fiksuvesi-palveluun on hyvä. Kokonaistyytyväisyydestä saimme keskiarvosanaksi 4/5 (asteikko 1-5, jossa 1 erittäin tyytymätön ja 5 erittäin tyytyväinen).

Palautteen pohjalta nousi muutamia kehitysalueita. Asiakkaamme odottavat meiltä enemmän proaktiivista yhteydenpitoa ja tukea sekä koulutusta palvelun hyödyntämisessä. Lisäksi asiakkaamme odottavat entistä selkeämpiä ja käytettävämpiä kuukausiraportteja sekä monipuolisia mahdollisuuksia hyödyntää Fiksuvesi-verkkopalvelua vedenkulutuksen seurantaan ja vesivuotojen havainnointiin.

Alla olevien kehitysalueiden suhteen olemme jo aloittaneet kehitystyön:

1. Proaktiivinen asiakastuki, koulutus ja yhteydenpito:
Olemme lisänneet resursseja asiakastuessa ja koulutuksessa, jotta palvelun käyttöönotto on mahdollisimman sujuvaa ja voimme tukea asiakkaitamme käyttöönoton jokaisessa vaiheessa. Asiakastuki tulee myös olemaan säännöllisesti yhteydessä asiakkaisiimme myös käyttöönoton jälkeen.

Olemme myös lisänneet asiakaspalvelun resursseja, jotta asiakkaidemme kysymykset tulevat ratkaistuksi nopeammin ja voimme kehittää asiakaspalvelun toimintaa vastaamaan asiakkaiden tarpeeseen.

2. Fiksuvesi-palvelun vedenkulutuksen raportoinnin kehitys
Aloitamme syksyllä raportointiin liittyvän kehitysprojektin, jonka tavoitteena on selkeyttää kuukausiraporttien ja verkkopalvelun raportoinnin sisältöä ja luettavuutta tulevaisuudessa.

Olemme erittäin kiitollisia palautteesta. Tulemme ottamaan yhteyttä uudestaan asiakkaisiimme vuoden lopusta ja pyydämme taas uudestaan ruusuja ja risuja.

Jos teillä on kysymyksiä ylläolevaan liittyen tai haluatte antaa palautetta, voitte olla minuun yhteydessä.

Ystävällisin terveisin,
Henri Kajula
toimitusjohtaja
P. 045 631 6186
henri.kajula@envera.fi


Tilaa Fiksuvesi- etäseurantapalvelu

Hinta 2,50 € / vrk / päävesimittari (sis. ALV 24%)

  • Sisältää aloitus-, ylläpito-, liittymä- ja huoltokustannukset
  • Irtisanottavissa milloin tahansa

Tuote toimitetaan postitse.

1. Taloyhtiön laskutustiedot

Taloyhtiön nimi

Katuosoite

Paikkakunta
Postinumero

Lisätiedot

2. Yhteyshenkilön tiedot

Nimi

Sähköposti
Puhelin

Hyväksyn Fiksuvesi etäseurantapalvelun yleiset sopimusehdot