Haluatko etäseurannan taloyhtiöönne? Jätä tietosi, niin otamme yhteyttä:

Kutsu Fiksuvesi-asiantuntija hallituksen kokoukseen

Taloustutkimus: Enveran asiakkaat erittäin tyytyväisiä

Tags: asiakaskokemus, Fiksuvesi, fiksuvesi asiakastyytyväisyys, fiksuvesi hankinta, fiksuvesi kahva, fiksuvesi kokemuksia, fiksuvesi käyttökokemuksia, fiksuvesi käyttömukavuus, fiksuvesi säästöt, fiksuvesi tuloksia, helppoa vedensäästöä, henri kajula, kiinteistön vedensäästö, matti nevala, suosittelumarkkinointi, säästöt, taloyhtiön vedensäästö, tuloksia, vedensäästö,

Syntyvät säästöt, asioinnin helppous ja asiantuntijuus ovat Enveran asiakkaille tärkeimpiä syitä suositella Fiksuvesi-palvelua. Puolet haastatelluista asiakkaista on jo suosittelut palvelua muille taloyhtiöille tai isännöitsijöille. Spontaanit mielipiteet Fiksuvesi-palvelusta ovat pääosin myönteisiä. Nettosuositteluindeksi NSI on Enveralla erinomainen.

Arvojen mukaista toimintaa

"Yrityksemme arvot ovat asiantuntijuus, innostus ja vastuunkanto. Koko henkilöstömme on sitoutunut palvelemaan asiakkaita näiden yhteisten arvojen mukaisesti, mikä heijastuu korkeana asiakastyytyväisyytenä ja luottamuksena Enveraa kohtaan. Kysynnän kasvaessa palkkaammekin loppuvuonna kuusi uutta työntekijää", kommentoi Envera Oy:n toimitusjohtaja Henri Kajula.

"Puolet haastatelluista asiakkaista on jo suosittelut palvelua muille taloyhtiöille tai isännöitsijöille"

Tyytyväisimpiä asiakkaat ovat asiakaspalveluun ja asiantuntijuuteen. Nämä tekijät ovat asiakkaille kokonaisuuden kannalta merkittävimmät. Asiointi Enveran kanssa koetaan erittäin helpoksi. "On innostavaa, että palvelulupauksemme helposta vedensäästöstä toteutuu tutkimuksen mukaan erinomaisesti", analysoi markkinointijohtaja Matti Nevala.

"On innostavaa, että palvelulupauksemme helposta vedensäästöstä toteutuu tutkimuksen mukaan erinomaisesti"

Asiakkaat suosittelevat

Envera Oy panostaa jatkuvasti Fiksuvesi-palvelun parempaan asiakaskokemukseen. Tavoitteena on tuottaa asiakkaille poikkeuksellisen hyvää palvelua. Nettosuositteluindeksi NSI on Enveralla erinomainen. Taloustutkimuksen NSI-tietopankin yritysten vertailuluku on 15, joten Enveran asiakkailtaan saama NSI 48 on poikkeuksellisen korkea.

Näin tutkimus tehtiin

Taloustutkimus toteutti marraskuussa 2015 Envera Oy:n toimeksiannosta asiakastyytyväisyystutkimuksen. Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa Enveran asiakkaiden mielipiteitä Enveran toiminnasta ja Fiksuvesi-palvelusta. Tutkimus toteutettiin puhelinhaastatteluina 6.-13.11.2015. Tutkimukseen vastasi 70 Enveran asiakastaloyhtiön hallituksen puheenjohtajaa, isännöitsijää ja kiinteistönomistajaa.

Envera Oy on vedensäästöalan palveluyritys, jolla on toimipisteet Espoossa ja Tampereella. Yhtiö palvelee satoja taloyhtiöitä ja Suomen johtavia kiinteistönomistajia. Envera Oy:n Fiksuvesi-palvelun avulla asiakkaat säästävät vedenkulutuksesta keskimäärin 24 prosenttia. Enveran asiakkaat ovat tutkitusti erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun (Taloustutkimus 11/2015). http://www.fiksuvesi.fi

Lataa koko tutkimusraportti tästä

Takaisin


Tilaa Fiksuvesi- etäseurantapalvelu

Hinta 2,50 € / vrk / päävesimittari (sis. ALV 24%)

  • Sisältää aloitus-, ylläpito-, liittymä- ja huoltokustannukset
  • Irtisanottavissa milloin tahansa

Tuote toimitetaan postitse.

1. Taloyhtiön laskutustiedot

Taloyhtiön nimi

Katuosoite

Paikkakunta
Postinumero

Lisätiedot

2. Yhteyshenkilön tiedot

Nimi

Sähköposti
Puhelin

Hyväksyn Fiksuvesi etäseurantapalvelun yleiset sopimusehdot